mia-

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Mia - 17 januari 2011 23:11

Jaha det blev ingen hotelfrukost i morse. Jag o H hade funderingar på att unna oss det. Men då skulle jag har tappat 3 kilo för att jag skulle få göra det... hmm det sket sig. Jag hade "bara" tappat 2.5kg

Men ska jag ta mit mål på 25kg tills på lördag då måste jag lägga in en högre växel. Ja jag vet jag ökar o ökar. Men jag ska ta dessa kilon. Sedan ska jag nog lugna ner mig ett tag. Försöka leva lite. Försöka hitta en balans i livet.


Idag har det vart en bra dag. Åkte i väg på shopping runda. Testat massa kläder. Köpte ett superfint linne. ska tappa några kilon till så kommer det att bli kanon. Sedan blev det en Helge tröjja och ett par sköna byxor.

Annars så blev det lite till hemmet. Piffa till det lite.


Har en hel del planer denna vecka. I morgon blir det förhoppningsvis att träna. Bara jag inte är lika slut som i går. 5 nätter i rad sätter sina spår. Men jag känner mig inte trött. Men kroppen orkade inte riktigt med den träningen jag ville ha.


Börjar känna att jag laddar för helgen. Hoppas verkligen att det ska lyckas och att vi kan gå ut och ha en riktigt trevlig kväll/natt.


Jaja totalvikten till dadens datum är 22kg.

3 kilo kvar tills helgen. Ojoj... jaja får se vad som händer.


Någon som vill med o träna. Hör av er. Jag kommer att vara på badet tisdag onsdag och torsdag och fredag morgon. hoppas jag ska jag nog säga. Jaja det lär nog stå på FB om det skulle bli några förändringar.


Nu dags att försöka sova lite. Så att jag orkar upp o träna i morgon.


Love you all.

Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards